Sală de Conferințe
Săla de conferință Restaurant Oliva – De ce să alegi sala în restaurant?
În organizarea unui eveniment de tip corporativ se pune accentul pe finalitatea evenimentului și în acest scop sala de conferinte trebuie să corespundă în mod obligatoriu la câteva condiții de bază. Să fie destul de spațioasă pentru numărul de participanți planificați, să fie dotată cu tot mobilierul și tehnica necesară, atmosfera și designul să păstreze un stil minimalist, pentru a nu distrage atenția publicului. Mai nou, o sala de conferinta trebuie să aiba spațiu pentru servirea unui fourchette sau coffee break și bucătărie, pentru a prepara gustările solicitate la aceste pauze.
Restaurantul Oliva corespunde cu perfecțiune la toate criteriile de mai sus și vă mai pune la dispoziție încă câteva servicii importante în organizare. În primul rând contează experiența noastră. Am petrecut o mulțime de seminare, lansări de produs, cursuri, training-uri, workshop-uri, prezentări, recepții, expoziții și conferințe. Echipa restaurantului este adaptată la acest gen de întâlniri și cunoaște amănunțit particularitățile lor. Din acest motiv, vă vom oferi un suport considerabil în planificare, iar managerul nostru va coordona tot evenimentul, de la început până la sfârșit.
Sala de conferințe dispune de:
-Capacitate max 35 persoane
-Proiector(cablu conectare HDMI)
-Panou mare p/u proiectare
-Camin(șemineu) pe lemne p/u atmosferă